Aangekomen in San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu Aangekomen in San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

Aangekomen in San Francisco

Door: paulmarijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

10 September 2010 | Verenigde Staten, San Francisco

Na ongeveer 8 uur rijden vanaf Las Vegas zijn we aan het eind van de middag aangekomen in San Francisco!

Toch wel een beetje vermoeiend, en het was weer lekker warm onderweg, rond de 30 graden. Paul heeft alleen gereden, want ik voelde me niet zo lekker vandaag. (Ik hoest mn longen uit mn lijf, denk door alle airco's in Las Vegas) hopelijk helpt mn hoestdrankje er tegen.

Goed, nu San Francisco, een wereld van verschil vergeleken met andere Amerikaanse steden. De sfeer is hier gewoon anders, meer terrasjes/restaurantjes, winkelstraatjes. Mij lijkt het tot nu toe echt een mooie stad, wat we morgen helemaal gaan zien met de citytour en een rondleiding in Alcatraz.

We hebben in Chinatown gegeten vandaag & onze taxichauffeur zei, dat vandaag de mooiste dag van het jaar is geweest haha. Wij vonden het ook al mooi helder weer (25+), wat hier niet vanzelfsprekend is. Onze lange broeken en jassen liggen klaar voor morgen & we zullen zien wat het weer ons brengt.

Groetjes uit San Francisco!

• 11 September 2010 - 06:37

Ger:

Hey

hopelijk voel je je gauw weer beter. Niet ziek worden.
    Ben benieuwd hoe het daar is, Alcatraz lijkt me heel indrukwekkend.
    Veel plezier.

xxx Ger

• 11 September 2010 - 07:08

Bruina.:

Hoi paul en marijke.
    Paul pas maar een beetje op marijke met dat hoesten.
    Misschien is de temperatuur in san fransisco wel beter voor jou,marijke.
    Neem maar wat aspirines, niet ziek worden, want san fransisco is een fantastische plaats.
    Geniet ervan, ga zeker met het trammetje.
    Veel plezier.

• 11 September 2010 - 13:03

Thomas:

niet ziek worden he! alcatraz lijkt me echt mooi. Misschien hebben we dan toch nog een keer beter weer dan jullie, aangezien in spankeren de zon volop schijnt. Veel plezier nog verder

xxx

• 11 September 2010 - 15:53

Coen:

Hoi jongelui,
    Met al die berichten zul je zeker niet meer ziek worden (hpen we). Nou, heel veel plezier maar weer in het volgende provincie-stadje SF. En Paul, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je van lekker eten en drinken houdt. Ziet er allemaal goed uit. Ga zo door en wat ons betreft Paul mag je voor ons verder sparen voor de bruidsschat. :)(wel graag in euro's of Ant.guldens) Tot horens.

• 11 September 2010 - 19:45

Paul:

Hoi Paul & Marijke,

Klinkt allemaal goed (en bekend) in de oren jullie reisverhalen. Nu jullie in San Francisco zijn wil ik jullie een tip geven (als jullie nog ergens wat tijd hebt) Ten noorden van de Golden Gate Bridge ligt 'Muir Woods' Dit is een klein maar heel mooi park met een hoop Sequoia Gigantica's. Je weet wel die grote boompjes. Is echt de moeite waard.

Groetjes vanuit NL,

Paul