Het laatste weekend - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu Het laatste weekend - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

Het laatste weekend

Door: paulmarijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

19 September 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

Ons laatste weekend hier in LA hebben we nog heerlijk genoten.

Gister zijn we naar Long Beach geweest, waar we een stukje gewandeld hebben en geluncht bij 'Yard House' (world's largest selection of draft beer) Maar helaas, ik kreeg geen biertje. In de avond hebben we thuis gegeten, brood & allemaal soorten kaas, erg lekker.

Vandaag zijn we eerst naar Downtown Disney gereden, omdat er nog mist was op het strand. Helaas zijn we hier niet langer, anders waren we misschien wel naar het Disney gegaan. Maar nu hebben we er toch even een indruk van gekregen :D

In de middag zijn we naar Venice Beach gegaan en was het heerlijk weer, waar we zeker nog even van hebben genoten op het terras.

We zijn nu net terug van 'The Grove' waar we uit eten zijn geweest om deze geweldige vakantie af te sluiten!

Morgen vliegen we om 4 uur (1 uur 's nachts nederlandse tijd) via London weer terug naar Amsterdam. En kunnen we terugkijken op een fantastische vakantie!

Liefs ons

• 20 September 2010 - 05:47

Ger:

Hey meisje,

Leuke foto.Als je weer thuis komt dan moet je wel weer wennen denk ik aan onze grijze lucht.
    Ben benieuwd naar de rest van jullie verhalen en foto's. Zie jullie dinsdag.

xxx mam

• 20 September 2010 - 06:09

Coen:

we zijn benieuwd naar alles. Goeie reis terug en het ontvangstcomite zal morgen klaar staan.

• 20 September 2010 - 14:50

Reina:

Paul en Marijke,

wij hebben ook genoten met jullie en zijn blij dat het jullie zo goed bevallen is.
    het zal weer stil zijn na jullie vertrek.
    goeie reis en de groetjes aan de familie van ons.
    Jan en Reina

• 20 September 2010 - 17:26

Bruina.:

Hallo paul en marijke,
    Fijn om te horen dat jullie zo.n fantastische vakantie hebben gehad, en het zo naar het zin hebben gehad bij tante reina en ome jan.
    Fijn om te horen ook voor hun.
    Wij wensen jullie goede reis en tot morgen in regenachtig hollland.
    Groetjes aan reina en jan.
    Doeiii.