Terugreis naar LA - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu Terugreis naar LA - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

Terugreis naar LA

Door: paulmarijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

15 September 2010 | Verenigde Staten, Monterey

Vandaag hebben we een korte maar mooie rit naar Monterey gehad. Over Highway 1 langs de Pacific Ocean. En wonder boven wonder: geen mist! Heerlijk zonnetje en een mooi uitzicht!

We zitten hier in het best western hotel. Erg knus, we hebben zelfs een open haard in de kamer haha.

We hebben net lekker gegeten in Monterey bij het haventje, waar de zeeleeuwen ook rondzwemmen. Hier gingen we net nog even kijken en waarom keken de mensen ons nou zo raar aan? Oohh het was paul die aan het praten was met de zeeleeuwen (hunk, hunk,) Ze reageerden er ook nog op! ;)

Morgen een lange rit naar LA.
En nog 3 dagen om ons daar te vermaken voor dat we weer terug gaan naar het 'land waar het altijd regent'

Slaap lekker.

• 16 September 2010 - 03:39

Reina:

jullie kunnen op een prachtige reis terug kijken.
    goeie reis morgen en tot ziens in LA.
    nu lekker gezellig bij de open haard.
    tot morgen...

• 16 September 2010 - 04:55

Coen:

Goede reis terug naar LA. Ter geruststelling ka ik je melden dat het hier niet altijd regent hoor. Alleen wel vaak sinds eind juli dit jaar.
    Rij voorzichtig.
    Doei xxxxxx

• 16 September 2010 - 14:45

Jan:

Goede reis vandaag. Als je vroeg bent liggen we bij het zwembad.... :-)

En het regent hier niet....