Universal Studios Hollywood - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu Universal Studios Hollywood - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

Universal Studios Hollywood

Door: paulmarijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

17 September 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag kunnen we terugkijken op een mooie dag in Universal Studios.

Vanochtend hebben we meteen als eerst de studio tour gedaan, dit duurde ongeveer een uur. Je zag verschillende studios en wijken waar films of series worden opgenomen zoals desperate housewives, CSI en parenthood. En films als Jaws, The hulk, Kingkong enz. Wel leuk hoor om te zien dat het eigenlijk allemaal zo nep is haha.

Na deze tour zijn we in attracties geweest: Jurressic Park (waterattractie), Return of the Mummy (achtbaan) & The simpsons ride (virtuele tour).

Het was echt heel rustig in het park, omdat de vakanties hier ook voorbij zijn. Dus rond 12 uur gingen we alleen nog naar alle shows! Wel erg spectaculair allemaal. Een show van de film Waterworld (waar er zelfs een vliegtuig in het water landde), Special Effect show, Animal show over de dieren die ze eventueel gebruiken in films. Verder nog de 4D films van Shrek & The terminator.

Rond 5 uur liepen we het park weer uit, en kwamen Jan & Reina ons 'ophalen' :D maar eerst gingen we daar spare-ribs eten bij Tony Roma's (Ik had er nog nooit van gehoord, maar het is dus erg bekend en lekker eten).

Dit weekend nog lekker in LA genieten van de laatste dagen.

• 18 September 2010 - 07:12

Ger:

Hey daar,

Ziet er leuk uit. Maar doe mij aleen de shows maar.
    Wij zijn nu in jullie huisje. :) Geniet van jullie laatste paar dagen in LA en zien jullie weer op schiphol dinsdag.

xxx mam

• 18 September 2010 - 07:34

Coen:

Alles in orde hier, muv fiets van jou. Reed weg, bleek het voorwiel er los in te hangen. (actie Paul??) Ik ga het zo even vastzetten. En daarna met mama naar de Dappermarkt. (Ja,ja) Morgen krjgen we een rondleiding in Hoorn e.o. Geniet nog even lekker van de laatste vakantiedagen. Groeten aan oom en tante daar.