Laatste dag @ Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu Laatste dag @ Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

Laatste dag @ Las Vegas

Door: paulmarijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

09 September 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Onze laatste dag hier, en ook al doen we hier niet veel meer dan relaxen & rondlopen, maken we toch maar weer even een klein verhaaltje.

Vanochtend naar 'Paris' gegaan om te ontbijten. Lekker teruggelopen via 'NewYork NewYork' waar we in de achtbaan zijn geweest! :-D De rest van de middag eigenlijk bij het zwembad gelegen.

We gingen vanavond met de monorail vanaf 'MGM Grand' naar 'Paris'. Paul dacht dat dit 1 dollar was, maar helaas 5 dollar voor een enkele rit haha. Hadden we nog beter de taxi kunnen nemen. Maar deze avond was echt heel leuk. We hebben gegeten tegenover 'The Bellagio', dus hadden we uitzicht over de fonteinen. Het eten was heerlijk (hiervoor hebben we een uur moeten wachten, omdat we natuurlijk op het terras wilde eten). Maar we hebben lekker aan de bar eerst een ...fles? wijn gedronken haha. (Jan, bedankt voor je tip, het was echt heerlijk)

Nu lekker slapen, morgen heel vroeg op, voor de lange rit naar San Francisco.

• 10 September 2010 - 07:13

Bruina:

Hoi paul en marijke,
    De laatste dag in las vegas.
    Helaas niks gewonnen, dus komen jullie weer terug naar nederland.
    Goede reis morgen naar san fransisco, wat een lange reis is.
    Voorzichtig en tot het volgende bericht.
    P.S. Ik krijg jullie laatste 2 e mails niet door.
    Groetjes Pa en Ma

• 10 September 2010 - 09:26

Ger:

Lekker bruin kleurtje Paul en Marijke. En ik maar werken :(.
    Als ik de foto's zo zie hoef je nergens meer naar toe. Je hebt alles al gezien,Parijs,Venetie op een plek haha.

xxx mam

• 10 September 2010 - 12:00

Thomas:

Hallo daar!!
    ziet er allemaal weer leuk uit.
    Jullie hebben wel geluk met weer, want hier is het echt bagger.
    heb vandaag me eerste echte schooldag gehad. Was wel even lelijk wennen vanochtend. Maarja, veel plezier is san francisco

byebye

• 10 September 2010 - 14:36

Jan:

Lekkeer rustdag voor jullie en een prima keus om te eten bij "Mon Ami Gabi", ziet er lekker uit !!!
    Goede reis vandaag

• 10 September 2010 - 18:15

Coen:

Net het filmpje met de heli gezien en de watervallen. Mooi zeg. Helaas voor jullie geen miljonair. geluukig heb je rijke schoonouders marijke. Goede ries naar San Francisco en we spreken elkaar weer.