Heli USA - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu Heli USA - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

Heli USA

Door: paulmarijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

08 September 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag hebben we overdag lekker bij het zwembad gelegen, even heerlijk genieten van de zon.

Aan het eind van de middag zijn we wat hotels binnengelopen (New York, New York & MGM Grand) Wat een hotels zeg! De tijgers/leeuwen zitten daar in het hotel, en toevallig zagen we gister op het nieuws dat een leeuw een verzorger had aangevallen. En een achtbaan langs/door het andere hotel.

Daarna hebben we in ons hotel een ijsje gegeten, heel leuk bedacht, je kan je ijs opvullen met bijv. gummyberen (zoals mijn ijsje). :-D

Rond 7 uur gingen we met de taxi naar heli USA. En daar was het super druk! Wij konden rond 8 uur, en het was gelukkig al helemaal donker! Het was echt super! Wel spannend hoor met opstijgen.. het is toch wat wiebelig, en er stond best een wind. Maar verder geen angst hoor, we waren veel te druk met genieten van het uitzicht! (Film gemaakt maar dat zien jullie thuis wel)

We zijn nu net weer terug van the strip, we hebben heel romantisch gegeten in het venetian, bij een italiaans restaurantje. Helemaal goed. En via het Ballagio met de tramrail naar ons hotel gereden.

Ohja, we hebben gegokt.. haha voor 1 dollar :-D (kan natuurlijk niet hier geweest zijn zonder een gokje te wagen).

Morgen laatste dag hier, en dan naar een stuk koudere San Francisco!

• 09 September 2010 - 07:32

Ger:

Wat ranzig, ijs met gummi beren. Bah !!!
    En die tijgers, heel zielig.

Verder ziet het er heel mooi uit. Jullie zien wel heel veel mooie dingen.

Ben benieuwd naar het heli filmpje.

xxx mama

• 09 September 2010 - 08:19

Thomas:

het enige wat ik nu kan zeggen is dat las vegas een geniale stad is. foto's zien er leuk uit.

veel plezier in san francisco

xxx

• 09 September 2010 - 15:08

Jan:

Mooie video van de vlucht. Hebben wij nog nooit gedaan !!!
    Maak er nog maar even een lekkere dag van en geniet van het weer en alles wat er gebeurd in Vegas. Als je de kans hebt ga ok nog even door de Bellagio lopen, vooral de receptie is erg mooi met Murano glas in het plafond. Daarna even door Ceasar Palas, de shopping mall gaan, is veruit de mooiste mall in Vegas.

• 09 September 2010 - 15:09

Bruina.:

Het wordt eentonig, maar het heeft hier weer geregend.
    Fantastisch die helicoptervlucht.
    Was het niet eng?
    Prettige dag nog vandaag, en morgen goede reis naar san fransisco.

• 09 September 2010 - 15:14

Reina:

Wow, dat filmpje, mooi uitzicht, maar ik ga het niet nadoen;-)
    ik dacht nog aan jullie, toen we het nieuws met de leeuwen zagen.
    dat ijsje trekt mij ook niet, kleinzoon Joey zou het ook heerlijk vinden met de gummibears.
    hoe 'groot' is die dollar geworden??
    fijne dag vandaag en morgen een goeie (lange) reisdag.
    doeiii, Reina