Muir Woods & Napa - Reisverslag uit Napa, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu Muir Woods & Napa - Reisverslag uit Napa, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

Muir Woods & Napa

Door: paulmarijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

13 September 2010 | Verenigde Staten, Napa

Vanochtend hebben we nog even een ontbijtje gehad in San Francisco, want we hadden geen haast om verder te rijden, aangezien het maar 1 uurtje naar Napa is vanuit SF.

Via de Golden Gate Bridge & het laatste uitzicht over de stad zijn we eerst naar Muir Woods National Park geweest. Hier staan de hoogste bomen ter wereld (hoogste gemeten in 2006 = 116 meter). De bomen die daar staan zijn gemiddeld 500 tot 800 jaar oud, maar kunnen 2000 jaar oud worden. De grootste diameter gemeten is 4,2 meter. En de boomschors kan tot 30 cm dik worden. Het was een lekkere wandeling & erg koel met maar 14 graden!

Nu zijn we in het Holiday Inn Express in Napa Valley, en morgen gaan we echt de wijnboeren langs. Om alvast even in de stemming te komen drinken we een flesje wijn op de hotelkamer.

Tot het volgende verhaal, als we nog in staat zijn te typen morgen :D (in elk geval iemand van ons zal moeten rijden hihi)

Liefs

• 14 September 2010 - 04:47

Reina:

wat een hoooge bomen!!
    proost ;-)
    nog een paar dagen en dan zien we elkaar weer, gezellig xxx

• 14 September 2010 - 10:08

Bruina.:

Mooi die grote bomen.
    Geniet nog even van napa valley.
    Het weer zal daar beter zijn dan hier.
    regen,regen,regen.
    Veel plezier no.
    Groetjes gerard en bruina.

• 14 September 2010 - 11:25

Thomas:

mooie takken voor in de voliere:D
    ziet er wel gaaf uit al die hoge bomen.
    veel plezier verder wat jullie ook gaan doen

doeidoei

• 14 September 2010 - 19:46

Jeroen:

Hoi Paul en Marijke,

Wat geweldig wat jullie allemaal aan het doen en bekijken zijn. Top dat jullie dit doen. Wat een ervaring. Erg leuk om dat te zien en lezen. Van deze vakantie krijg je zeker geen spijt. Een volgende keer mag je best papa Coen en Ome Jeroen meenemen en ons rondleiden in dit mooie stukje van de wereld!

Nu maar hopen dat jullie dit bericht nog kunnen lezen en begrijpen nadat jullie bij de wijnboeren zijn geweest.

Nog heel veel plezier gewenst. Groetjes en XXX van Hennie, Jeroen, Kevin en Rick.