Las Vegas! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu Las Vegas! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

Las Vegas!

Door: paulmarijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

07 September 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanochtend zijn we vertokken vanuit Flagstaff, met iets wat we absoluut niet missen, en dat was regen!!! Heeeeeel veeeeel regen. Opzich best lekker als je door de woestijn rijdt en het is 11 graden :-D haha.

Via de Hoover Dam kwamen we in de middag aan in Las Vegas! Waar het echt heel warm is.

Wij zitten in het Luxor Hotel, aan het begin van 'the strip'. We hebben een suite hier, met bubbelbad. Het hotel is echt gigantisch groot, en dan nog niet te spreken over andere hotels, want dan wordt het verhaal erg lang! We hebben net een hele lange wandeling gemaakt langs alle hotels, en nog nergens naar binnen, behalve 'The Venetian'. Lekker romantisch een ijsje gegeten op St. Marco Plein hihi. Daarna de fonteinenshow gezien voor het 'Bellagio Hotel'.

Verder gaan we lekker relaxen hier, we hebben ook een mooi zwembad, en morgenavond met de helikopter! Best spannend!

Wij gaan slapen!

• 08 September 2010 - 11:06

Bruina:

Hoi paul en marijke,
    Hadden jullie eindelijk ook weer eens regen.
    Weet je wat wij voelen, vandaag regent het weer voor de verandering
    Heerlijk om de fotos van Las Vegas te zien.
    Mooi hotel.
    Geniet maar van de warmte en de zon.
    Veel plezier vanavond op de helikoptervlucht.
    Groetjes gerard en bruina.

• 08 September 2010 - 11:25

Maarten:

Hey,

Veel plezier met alles! Ziet er super uit allemaal. Ik zal proberen 18.00 uur online te zijn.

Veel plezier in de lucht vanavond

Groetjes vanuit het regenachtige Amstelveen

• 08 September 2010 - 15:08

Martine:

Hoi Paul en Marijke,

Gezellige stad is dat toch hè Las Vegas.
    Altijd leuk om een avondje te zijn.

Wat super van jullie dat je helemaal op de fiets bent gegaan bij de Grand Canyon. Lijkt me ook wel erg mooi. Dan zie je alles toch wel weer op een hele andere manier denk ik.

Veel plezier in Vegas en ik ben erg benieuwd naar de volgende verslagen van jullie.

Groetjes Martine

• 08 September 2010 - 15:10

Reina:

ja, de eerste keer in Vegas werd natuurlijk een latertje, want juist 's avonds is er zoooveeel te zien. mooi allemaal, he. ook de Hooverdam. overdag ga je maar naar binnen (lekker koel) en zwemmen.
    jullie hebben de prijs met het weer, in NL dus regen en hier in LA dinsdag de hele dag bewolkt.
    fijne dag vandaag en een goeie vlucht vanavond, ik ben benieuwd.
    groetjes, Reina

• 08 September 2010 - 15:37

Jan:

Lange wandeling naar het Venetian...... heb je net de wedding chapels gemist... :-)

• 08 September 2010 - 21:07

Monique:

Hoi hoi,

Ik moet toegeven dat ik wel lichtelijk jaloers ben;)Die verhalen van jullie, leuk om te lezen. Ik wil zeker ook nog een keer zo'n reis maken. Vergeet ons regenachtige landje niet!!

Groetjes,

Moos