Grand Canyon National Park - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu Grand Canyon National Park - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

Grand Canyon National Park

Door: paulmarijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

06 September 2010 | Verenigde Staten, Flagstaff

Grand Canyon National Park

Na een onrustige nacht hier in Flagstaff, zijn we om 07:00 vertrokken naar de Grand Canyon. Om 08:30 waren we bij de parkeerplaats waar we fietsen konden huren. We hadden ervoor gekozen dat we eerst werden afgezet op een bepaald punt, en dan zelf naar het eindpunt van die route te fietsen, en dan weer helemaal terug naar de parkeerplaats. In totaal 26km.

Wij waren overigens de enige die ook weer terug gingen fietsen, lekker sportief! Over het algemeen ging het ons goed af, maar soms moesten we aardig klimmen. Je denkt dat je natuurlijk laag zit omdat het een dal is, maar toch hebben we op 2100m hoogte gefietst.

Over de Canyon zelf, echt heel onwerkelijk dat zoiets bestaat! De natuur is er zo mooi! Echt een geweldige ervaring om hier geweest te zijn. We waren er ook lekker vroeg al in de morgen, heerlijk die rust, met een geweldig uitzicht.

Ik (marijke) heb teruggereden in de auto, en dat ging ook goed. Nu zijn we weer in het hotel, en gaan we zo eten bij de mexicaan.

& morgen LAS VEGAS!

• 07 September 2010 - 02:04

Reina:

zeker een sportieve dag, vroeg op en nu vroeg je verslag.
    ja, de Grand Canyon is onbeschrijvelijk, he.
    eet smakelijk bij de mexicaan. Jan smulde gisteren al bij de gedachten aan de steak and lobster.
    gisteren 44 C, met de AC in de auto, die niet werkt, geen pretje, helaas.
    Today, Laborday, begon onze vrije dag met een 'rustig' ontbijt.
    eerst was het bewolkt,later zon, dus na de lunch konden we lekker wandelen in Santa Monica.
    voor morgen veel 'geluk' in Vegas, goeie reis.
    xxx Reina

• 07 September 2010 - 06:49

Maarten :

Hey Marijke en Paul,

De grand canyon ziet er echt geweldig uit! Dat moet echt een super ervaring zijn geweest. Veel plezier in Las Vegas!

Het is hier 14 graden met heel veel regen

Gr. Maarten

• 07 September 2010 - 07:17

Thomas:

Hey marijke/paul,

Ziet er heel mooi uit! zo te zien hebben jullie het helemaal naar je zin daar. geen gekke dingen doen morgen in las vegas he!

het regent hier, bewolkt, zon nergens te bekennen. perfecte weer om binnen in school te zitten!

• 07 September 2010 - 08:02

Marjolijn:

Wow! Gaaf zeg! Jullie hebben het een stuk beter voor elkaar qua weer een uitzicht dan hier: grijs, regen en 13 graden...

Heel veel plezier in Vegas morgen en geniet ervan!

Groetjes, Marjolijn

• 07 September 2010 - 08:11

Bruina:

Hallo marijke en paul,

Mooie fotos van de grand canyon, voor ons herkenbaar.
    Sportief hoor, op de fiets.
    Hadden jullie slecht geslapen door de treinen?
    Die al toeterend langsgingen.
    Geniet maar van het weer, bij ons is het weer shit,regen,regen en kou, de kachel is aan.
    Groetjes pa en ma.

• 07 September 2010 - 13:49

Ger:

Ha meisje,

Wat mooi daar, geweldige natuur.
    Hier is het weer koud en nat.Gisteren zat ik nog op een terrasje met edith en alies in Harderwijk. Was heel leuk.
    Veel plezier in Las Vegas

xxx mam

• 07 September 2010 - 16:14

Coen:

Hoi Paul en Marijke,

Alles is al gezegd over dat prachtige gebied.

Succes in Las Vegas. Mocht je winnen, denk aan ons. En als je verliest dan zeg je gewoon dat je niet hebt gegokt.

gr. Coen