Trip naar Flagstaff - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu Trip naar Flagstaff - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

Trip naar Flagstaff

Door: paulmarijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

05 September 2010 | Verenigde Staten, Flagstaff

LA - Flagstaff

Vanochtend zijn paul & ik na het ontbijt (09:00) vertrokken voor onze roadtrip met als eerste stop: Flagstaff Arizona. Bij vertrek in LA was het 20 graden.

Nadat we de grote stad uit waren, en eigenlijk al meteen de woestijn in reden, zijn we toch eerst even gestopt bij een tankstation om te tanken en een voorraad water in te slaan. Water kwam erg goed te pas, aangezien het heetste punt halverwege 44 graden was, begonnen we spontaan te zweten als gekken. Ik durf met zekerheid te zeggen dat ik nog nooit zo’n hitte heb gevoeld in mijn leven, en dat ik er erg last van had! We waren echt 2 rode kreeften in de auto, haha. Gelukkig werd het de laatste 2 uurtjes steeds weer koeler en kwamen we om 16:30 aan, en was het voor ons 30 graden, heerlijk koel.

Nu zijn we net terug in de gelukkig ruime en schone kamer, we hebben net gegeten (steak & lobster). Het hotel ligt ook lekker centraal om morgen naar de Grand Canyon te gaan, waar we erg veel zin in hebben.

Slaap lekker & tot het volgende verhaal

• 06 September 2010 - 04:03

Reina:

hi Paul en Marijke,

lekker rustig op de weg, zo te zien en dus lekker warm.
    vandaag bleef de zeedamp weer hangen, dus hebben we hier in de buurt gelopen en vanvond ene pizza op the Grove gegeten.
    jullie hadden je kamer netjes achter gelaten, bedankt.
    voor morgen een mooie dag, geniet er lekker van, doeii, Reina

• 06 September 2010 - 07:36

Bruina.:

Hallo paul en marijke
    Dit is wel erg heet he.
    De kap van de auto blijft wel dicht he.
    Paul heb jij geen pet?
    Veel plezier op jullie trip naar de Great Canyon.
    Ga ook even kijken bij de tentjes aan de kant van de indianen?
    Let ook op de tipitenten, staan op een kruising van de weg.
    Veel plezier vandaag.

• 06 September 2010 - 11:51

Thomas:

Hello!!
    wat een gruwelijke hitte.. krijg al warm van als ik de foto's zie!! ziet er wel allemaal mooi uit.
    hoed staat je goed!!
    veel plezier in grand canyon!!

doeidoei

• 06 September 2010 - 16:28

Coen:

Hoi jongelui,
    Veel plezier in de Grand Canyon. Leuk kenteken op de auto. Ik denk dat ik een MY GER ga aanvragen. Als je wakker bent en msn hebt dan hor ik jullie misschien nog wel en anders tot later.
    gr. Coen