Hollywood - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu Hollywood - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

Hollywood

Door: paulmarijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

02 September 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hoezo Jetlag, nergens last van!

Vandaag zijn we heerlijk vroeg op gestaan, de eerste nacht toch wel goed geslapen.

Vanmorgen zijn we naar de Tarpits gegaan (teerput), dit park ligt tegenover het complex van Jan en Reina. Op dit punt komt een mengsel van olie en teer de grond uit. De geur is echt heel apart en het is heel erg raar als je door een park loopt en daar en hekje ziet staan waarachter het teer borrelt. Ook zijn hier skeletten van mammoeten en sabeltandtijgers gevonden. Deze dieren bleven vroeger in de olie hangen en zijn zo dood gegaan.

In de middag zijn we met de auto via de Rodeo Drive, Beverly Hills en Mulholland Drive naar Hollywood Boulevard gereden.

Zoooooveel grote & luxe villa's heb ik nog nooit gezien! Bij de uitkijkpunten konden we de universal studios zien, waar we later nog heen gaan. En natuurlijk het Hollywood sign.

Bij Hollywood Blv. hebben we rondgelopen in het Kodak Theatre, waar de oscars worden uitgereikt. En de marmeren sterren die in de straat gemaakt zijn, even gespot. (Speciaal voor jou mam, de hand en voet afdrukken van Richard Gere) haha.

Eenmaal weer terug bij het appartement zijn Paul & Ik even gaan shoppen. Ik heb 2 paar schoenen van Tommy Hilfiger gekocht en Paul een zonnebril (aangezien zijn zonnebril ergens in de gracht ligt in A'dam)

Nu drinken we even een biertje, en wordt er lekker voor ons gekookt. Vanavond gaan we waarschijnlijk nog even naar the Grove, dat is een winkelcentrum met restaurantjes enz.

Morgen gaan we naar het strand als de damp daar weg is. Het verschil met het weer op zulke kleine afstanden hier in LA zijn echt groot. Boven in bergen was het heel erg warm, en hier bij het appartement erg aangenaam (30 graden).

Het vooruitzicht voor de Grand Canyon & Las vegas = sizzling hot. :)

Xx ons

• 03 September 2010 - 05:25

Ger:

Hey, ben nu wel heel jaloers. Bij de handen en voeten van richard gere had ik eigenlijk moeten staan. Ga nu werken. Bij ons is het nu ook blauw met zon.
    Het ziet er allemaal heel mooi uit daar, geniet ervan.

xxx

• 03 September 2010 - 06:24

Coen:

Hoi Paul en Marijke,

Mooie en leuke foto's. Zie nou wel dat Richard Gere kleine voeten heeft. Heeeeeeeeel veel plezier beiden en we spreken elkaar op MSN.

• 03 September 2010 - 08:09

Thomas:

halloaa!!! leuke foto's. en het is hier helemaal geen lekker weer! die foto met die schoolbus is echt mooi! veel plezier in grand canyon!!

xxx

• 03 September 2010 - 12:41

Maarten:

Hallo Marijke en Paul,

Mooi dat jullie veilig zijn aangekomen.

Leuk om jullie verhalen te lezen! Ook echt leuke foto's. Ziet er echt gaaf uit allemaal. Wel heel apart die teerput. Het is zo te zien heel vaak mooi weer bij jullie.

Ik ben benieuwd naar het volgende rijsverslag en de Grand canyon wat volgens mij echt super is.

Laten jullie weten als je een keer online bent

Groetjes
    Maarten