Aangekomen in LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu Aangekomen in LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

Aangekomen in LA

Door: paulmarijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

01 September 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

Eindelijk, na een lange reis zijn we aangekomen in LA!

Gisteravond zijn we weggebracht naar Schiphol, en sliepen we al achter de douane, in het hotel van paul.

Om half 5 ging de wekker, en hebben we nog even ontbeten, om vervolgens in te checken voor onze vlucht naar London Heathrow 07:20.

Onze vervolgvlucht naar LA ging om 10:55 en we hadden ruim de tijd! We konden van te voren onze stoelen al uitzoeken, dus wij zaten lekker samen met zn 2en bij het raam. (Helaas zaten we net achter de rijen met ouders & baby's) dus veel geslapen hebben we niet.

De vlucht is wel goed verlopen, klein beetje turbelentie. Maar wel erg lang hoor! (vanaf London 11.20 uur)

Eenmaal aangekomen op LAX Airport, moesten we naar de securitycheck en immigratie, dit heeft wel een uur geduurd, maar gelukkig geen problemen. Eigenlijk waren ze erg vriendelijk, de meneer van immigratie vond dat wij wel moesten trouwen in Las Vegas (wees niet bang mam ;) )

Om 15:00 uur (onze tijd) liepen we de luchthaven uit en werden we opgehaald door Jan & Reina (oom&tante paul) Daar verblijven we nu tot zondag!

De omgeving is erg mooi hier en het is heeeeeerlijk weeer!

Wij gaan lekker slapen nu, want de dag heeft nu wel erg lang geduurd

Liefs Marijke&Paul

• 02 September 2010 - 05:42

Thomas:

hey marijke&paul

Mooi dat jullie veilig en wel zijn overgekomen. ik ben net wakker, dus waarschijnlijk gaan jullie nu net beginnen met slapen. foto's zien er leuk uit ( vooral die met de oogkapjes!!)
    veel plezier verder!!

xxx

• 02 September 2010 - 05:48

Martine:

Hoi Paul en Marijke,

Heel veel plezier in LA!!
    Groetjes aan mijn ouders.

Zo te zien hebben jullie mooi weer, dus dat komt allemaal wel goed.

Groetjes Martine

• 02 September 2010 - 13:58

Ger:

Ha meisje,

Ziet er goed uit, vooral die blauwe lucht. Charmante foto van Paul.Als jullie gaan trouwen neem ik het eerst volgende vliegtuig haha.

xxx mam

• 02 September 2010 - 14:37

Jan:

erg leuk dat ze bij ons zijn. We hebben even wat rondgewandeld gistermiddag nadat ze aankwamen. Om 9 uur gingen ze naar bed en ze zijn net (7.30) wakker, dus prima geslapen, mag ook wel na zo'n lange dag. Vaandaag maar wat van de stad laten zien.

• 02 September 2010 - 16:38

Alies:

leuke foto's, vooral die van jullie.
    Als jullie trouwen geef een seintje, dan pak ik meteen een vliegruig die kant op.
    veel plezier en groetjes van ons allemaal.

xxx alies

• 02 September 2010 - 20:18

Coen:

Ziet er allemaal mooi uit. En erg zomers. Veel plezier de komende dagen in LA. En haal het niet in je hoofd om stiekum te trouwen. Althans niet voordat jullie voor ons ook een vlucht hebben geregeld Paul!!!!
    Het bericht van je broertje dat hij net wakker is betekent dat hij dat in de middag heeft verstuurd. Jullie al gewend aan het tijdverschil? We lezen wel weer of spreken elkaar op MSN. Vrijdagavond en/of zondagavond zie je ons wel on-line. Groetjes en tot horens. Coen