Santa Monica & Venice Beach - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu Santa Monica & Venice Beach - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

Santa Monica & Venice Beach

Door: paulmarijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

04 September 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

Het laatste dagje hier in LA voordat wij met zn 2en op onze doorreis gaan.

Vandaag was een erg hete dag. Dus was het eindelijk tijd om naar het strand te gaan, na een rondleiding over Sunset Boulevard, zijn we naar Santa Monica gereden. Eerst was de zon nog niet te zien, door de damp, dus zijn we gaan lunchen in de winkelstraat.

Daarna zijn we lekker gaan wandelen over de pier en later naar Venice Beach gereden om op een terrasje een biertje te gaan drinken. Wat ik helemaal weer was vergeten is dat je hier pas alcohol mag drinken vanaf je 21e. Dus wij bestellen 3 bier en een glas wijn, en de serveerster vraagt aan Paul en mij naar onze ID. En je raad het al, ik kreeg dus geen bier. De regels worden hier dus wel echt nageleeft, aangezien je in Nederland met een goede smoes toch wel een club binnenkomt of alcohol krijgt. Maar als troost kreeg ik bij het appartement toch een lekker koud biertje van Reina.

We hebben onze koffer net ingepakt en gaan morgen rond 9 uur weg richting Flagstaff (Arizona).

• 05 September 2010 - 05:07

Jan De Jong:

we hebben het erg gezellig gehad met Paul en Marijke, nu nog even een mooie rondreis en dan komen ze weer langs voor ze terug gaan naar Nederland.

• 05 September 2010 - 06:59

Coen:

Hoi Marijke Paul,
    Jullie hebben het leuk gehad zo te zien bij de oom en tante va Paul. Zag er lekker uit dat biertje Paul. Toch mooi dat de USA mijn dochter een biertje heeft geweigerd. Het voordeel is marijke dat je nog jong bent. Rij voorzichtig en geniet van alles. We zien julie volgende reisverslag wel weer tegemoet of horen je op MSN. Groetjes van je vader.

• 05 September 2010 - 08:20

Bruina.:

Jammer marijke dat je geen biertje mocht drinken op het terras in venice beach, bij de zwitser.
    Maar je moet zo denken,dat leeftijdsverschil is.
    Goede reis naar flagstaff en las vegas.
    ..,

• 05 September 2010 - 08:22

Martine:

Lekker biertje op het bekende terasje van mij ouders? Paul heeft daar ook van genoten. Jammer Marijke dat jij niets kreeg.

Veel plezier op jullie rondreis.
    Jullie zullen onmgetwijfeld weer prachtige dingen gaan zien.

Groetjes Martine

• 05 September 2010 - 09:13

Talisa:

Heel veel plezier verder met z'n 2tjes vind het leuk om zo toch van ales te horen pver jullie reis!

Have fun

• 05 September 2010 - 10:15

Michael&José:

Jullie vermaken jullie wel zo te zien en lezen. De foto's die er nu staan maken toch wel lichtelijk jaloers! Heel veel plezier verder en we zien de verslagen en foto's tegemoet.