LA - Hawaii - Reisverslag uit Oahu Island, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu LA - Hawaii - Reisverslag uit Oahu Island, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

LA - Hawaii

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

07 September 2013 | Verenigde Staten, Oahu Island

Na een onrustige nacht vanwege de hitte in LA ging om 05.30 de wekker, om vervolgens vroeg weggebracht te worden door Jan, naar LAX Airport. We vlogen om 08.35 richting Honolulu, Oahu. En daar zijn we dan, na een vlucht van 5 uur, op een van de meest afgelegen plek ter wereld.

Na de landing zijn we de auto op gaan halen, een cabriolet Chrysler. Heerlijk natuurlijk, een open dak. (We zijn nu wel een klein beetje verbrand.... ) we zijn via het oosten van het eiland naar de North Shore gereden. Het was erg druk onderweg, dus we hadden er toch wel 2 uur over gedaan om er te komen. Net voor het hotel zitten langs de weg alle bekende shrimp trucks, waar we natuurlijk even gestopt zijn voor een lunch. Nou, dat waren echt de lekkerste garnalen die we ooit hebben gegeten.

Eenmaal aangekomen bij ons hotel/resort, kwamen we echt in een paradijs terecht. De auto wordt meteen voor je weggereden, koffers worden geregeld, en na het inchecken liep er iemand met ons mee die alles in de kamer even liet zien en nog wat informatie gaf over het resort. Ons uitzicht is echt geweldig! Ocean view, en we kunnen precies de zonsondergang zien. We zijn eerst een wandeling gaan maken over het resort en er is veel te doen hier, ook zijn ze continu aan het surfen wat erg leuk is om naar te kijken vanuit onze kamer of bij het zwembad. We hebben vandaag in het hotel gegeten (er zijn 7 restaurants, dus keuze genoeg) en nog een wandeling gemaakt, overal langs het water hebben ze fakkels aan of een groter vuur gemaakt, erg gezellig.

We gaan zo slapen, onze dag was vandaag weer 3 uur langer, dus slapen lukt vast wel en we laten de schuifdeuren van het balkon open, dan horen we de golfen, erg rustgevend :))

• 08 September 2013 - 09:19

Bruina Cieraad.:

Wat een mooi uitzicht hebben jullie vanuit de kamer.
    Prachtig en die zonsondergang., geweldig.
    En s avonds overal die fakkels.
    Geniet maar lekker van dit verblijf.

• 08 September 2013 - 09:25

Ger:

Wat een paradijs. Mooie trouwlocatie haha. Geniet er lekker van en stuur nog maar een paar mooie foto's. Hier komt het inmiddels met bakken uit de lucht vallen.
    xxx

• 08 September 2013 - 14:13

Remon:

Hé broertje, dat ziet er super uit !! Al een hoela-rokje voor Marijke gekocht.

Groetjes,
    Remon

• 08 September 2013 - 16:36

Jan:

geweldige keuze..... Hawaii is zo mooi maar jullie zitten op een prima plek. Eet maar veel shrimp want dat krijg je nergens beter. Vandaag maar in zee zwemmen met de schildpadden.....

• 08 September 2013 - 17:18

Reina:

oh heerlijk, ik zie het allemaal voor me. ja, smeer je goed in, ook als je met de convertible op stap gaat.
    geniet lekker verder xx

• 08 September 2013 - 21:01

Coen:

Hee Paul en Marijke,

Wat een gigantisch uitzicht. Meer heb je eigenlijk niet nodig. Hoewel, die garnalen dat klinkt best goed.
    Nog wel even een keer een foto van de auto he?
    Heel veel plezier daar en geniet ervan samen.
    Wij zijn vandaag bij de strong man run geweest bij Maarten.
    Met mam en Thomas afgesloten bij Texas Ribeye in Voorst. (om alvast in de sfeer te komen)

groeten van ons.