Back in LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu Back in LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

Back in LA

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

06 September 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hi... =)

Vandaag geen verhaal hoor ;) en geen foto's, maar wel even een update dat we weer veilig in LA zijn. We zijn nu nog even aan het borrelen, morgen vliegen we vroeg naar Honolulu, Hawaii. (Vanaf morgen dus 12 uur tijdverschil met NL).

Tot morgen vanuit Hawaii!!

Xx

• 07 September 2013 - 05:30

Reina:

we hadden het gezellig in Vegas, vanmorgen een goeie rit terug, overal warm, dus puffen en rustig aan. lekker thuis gegeten, gedronken en gekletst ;-)
    morgen een goeie reis naar Hawaii en we zijn benieuwd naar jullie verhalen van daar. fijne dagen en tot ziens xx

• 07 September 2013 - 07:22

Maarten :

Goed verhaal ;) Veel plezier in Hawaii! Ben wel benieuwd naar de foto s daar.

groet Maarten

• 07 September 2013 - 08:54

Ger:

Mooie reis tot nu toe. Ben benieuwd naar de foto's in Hawaii. Wel een schildpad op de foto als het lukt. Veel plezier daar.

xxx