Temecula - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu Temecula - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

Temecula

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

13 September 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

We hebben vanochtend voor het eerst gegeten bij IHOP (international house of pancakes), en dat was eigenlijk helemaal prima! Na dit calorierijke ontbijt zijn we richting temecula gereden. We zijn eerst gestopt in het oude stadje temecula, wat de stijl van het wilde westen heeft, beetje cowboy achtig ;)

Daarna bij Wilson Creek Winery gestopt voor wijn en hapjes. Het was een hele mooie locatie en het was erg warm, dus een prima locatie om even te stoppen. Temecula Valley is niet zo groot als Napa Valley, maar ondertussen zijn hier ook al 35 wineries en 14 hectare met wijngaarden.

Aan het eind van de middag waren we weer terug in LA, en zijn we vanavond naar farmers market geweest om te eten. Dit is een soort markt maar dan met winkeltjes, restaurants e.c.
Hier hebben we 3 jaar geleden dat we hier waren ook gegeten om de vakantie te beginnen, en nu eigenlijk om de vakantie af te sluiten.

Morgen hebben we hier nog wel een dag, maar gaan we nog even lekker uitrusten hier en inpakken om vervolgens zondagochtend via Houston (waar we m'n ouders hopelijk tegen gaan komen) weer naar Amsterdam te vliegen, waar we maandagochtend landen.

Bedankt voor alle reacties weer & tot snel !

Liefs Marijke & Paul

• 14 September 2013 - 06:57

Reina:

dat was nog een gezellig uitstapje met z'n viertjes naar San Diego en terug via Balboa Park en Temecula.
    jullie ook bedankt voor de gezelligheid en lekkere etentjes
    zaterdag gaan we nog boodschappen doen oa bij Trader'sJoe, om eten te halen voor het komend bezoek ;-)
    voor zondag een goeie terugreis xx

• 14 September 2013 - 08:36

Ger:

Jullie hebben het geweldig gehad. Mooi reis gemaakt. We hopen jullie nog even te zien in Houston.
    xxx Ger

• 14 September 2013 - 09:43

Coen:

Hoi Marijke en Paul,

Nou het zit er bijna op voor jullie. Maar wat hebben jullie veel gezien zeg.
    Wat een mooie wijn overal. En dat weer, ik kan er nu al van genieten.
    Het is hier al weer aan het regenen vanaf gisteravond en dat blijft voorlopig wel zo.
    Voor Wim is er al genoeg water gevallen voor de weilanden, kun je nagaan.

Die marktjes met restaurantjes lijkt me ook wel leuk, dus daar komen we misschien ook nog wel.

Nou succes de laatste dag daar, groeten aan onze gastheer-gastvrouw (haha)
    En natuurlijk hopen we jullie te zien op Houston Airport. Effe gedag zeggen en een knuffel en vervolgens ruilen van vliegtuig.

Vanavond het hotel in en dan afwachten of het gaat lukken voor een korte reunie in Houston.
    Zo niet, dikke knuffel en groetjes van ons.