Montréal - Reisverslag uit Montréal, Canada van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu Montréal - Reisverslag uit Montréal, Canada van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

Montréal

Blijf op de hoogte en volg Marijke

29 Augustus 2012 | Canada, Montréal

In alle rust zijn we vandaag naar Montreal gereden. De 1 na grootste stad van Canada. En het is ons gelukt, we zijn in een keer goedgereden :). Onderweg hoorde we op de radio in het frans wat over schiphol en een kaping dus waren we even gestopt om het te checken op internet, gelukkig vals alarm.

Ons hotel ligt in het centrum naast chinatown. Na het inchecken even de koffers naar onze super kleine kamer gebracht en daarna zijn we gaan lopen. We zijn eerst even gaan lunchen in chinatown, verder naar de oude stad waar ook de notre-dame stond. Met bijna alleen maar franstalige voelt het een beetje als parijs. Eenmaal in het havengebied krijg je weer een beetje Amsterdamse stijl, en dan bedoel ik dezelfde bouw als op het KNSM-eiland. Alleen hier moest er nog wel wat opgeknapt worden.

Na nog een biertje op het terras hebben we gegeten met uitkijk op het havengebied. En gaan we nu even bekijken wat we morgen allemaal gaan doen.

• 30 Augustus 2012 - 04:48

Jan:

Zelfs de hotels on Montreal lijken op Parijs met de kleine kamers, je bent al gelukkig Als je de koffers open kunt doen..... Goede reis verder

• 30 Augustus 2012 - 18:48

Bruinacieraad:

Hoi paul en marijke,
    Weer een heel andere stad he, lijkt inderdaad wel op wat op parijs.
    Wel leuk midden in de stad zitten, maar dan zijn de hotelkamers wat aan de kleine kant, hebben wij ervaren in San Fransisco.
    Gelukkig was de kaping op schiphol loos alarm, alleen bij pier C een vliegtuigbom gevonden.
    Veel plezier nog in Montreal.
    Groetjes Bruina.

• 30 Augustus 2012 - 18:48

Bruinacieraad:

Hoi paul en marijke,
    Weer een heel andere stad he, lijkt inderdaad wel op wat op parijs.
    Veel plezier nog in Montreal.
    Groetjes Bruina.