Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

05 September 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Dat was het weer, die 3 nachten Las Vegas zijn zo voorbij. Vandaag begon de dag met wat geluk. De 5 dollar winst van gisteren is nu 70 dollar geworden, haha. Daarna zijn we weer lekker naar het zwembad geweest.. Tot 1 uur, toen kwamen Jan en Reina aan. We hebben eerst lekker geluncht samen, en daarna met z'n 4en nog lekker bij het zwembad gelegen... Wat een leven hè. Vanavond bij mon ami gabi gegeten, het was weer heerlijk. Nog een stuk over de strip gelopen, en nu het laatste nachtje in onze geweldige kamer ;)

Eigenlijk heb ik verder vandaag niks meer te melden. We hebben gewoon heel erg genoten van Las Vegas! Slaap lekker en morgen zijn we weer terug in LA!

Xx ons

• 06 September 2013 - 09:49

Coen:

Wat een leven mensen. En wij maar ploeteren, haha.
    Ziet er heel leuk uit allemaal. Wat een fonteinen.
    Paul straalt ook weer zo te zien. (op de foto met eten!!)

geniet er van samen met Jan en Reina.

groeten.

• 06 September 2013 - 10:09

Bruina Cieraad.:

Wat een ontspannen foto,s.
    Gezellig met zijn viertjes he, En in het zwembad is het wel uit te houden zo.
    De winst van 70 dollar is opgegaan aan eten en drank, denk ik!!
    Veel plezier nog.

• 06 September 2013 - 12:51

Thomas:

Dus terwijl ik loop te blokken op school loop jij een beetje door Las Vegas heen, mooi is dat ;)

Maar ziet er allemaal supergaaf en erg gezellig uit. Jullie eten ook goed zo te zien, ziet er allemaal erg lekker uit :D

Veel plezier nog verder!

• 06 September 2013 - 14:50

Maarten:

Ziet er leuk en lekker uit allemaal! ..En ja hier gaat het werk gewoon door ;)

veel plezier!