Een dagje relaxen - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu Een dagje relaxen - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

Een dagje relaxen

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

27 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vannacht hebben we redelijk goed geslapen. We waren om 2 uur klaar wakker, maar daarna nog geslapen tot 6 uur, dus dat is een prima eerste nacht. Na het ontbijt zijn Paul en Jan gaan wandelen en daarna zijn we met z'n 4en even naar de winkels geweest.

In de middag zijn we lekker naar het zwembad geweest, wat buren ontmoet, gezwommen en lekker relaxen. Rond half 4 gingen Paul en Jan alvast de huurauto halen omdat we morgen verder rijden. Reina en ik bleven nog even lekker zitten. Maar helaas, na 2 uur kwamen ze terug, zonder auto. Wij hadden de auto al geboekt met verzekeringen afgelopen week, maar blijkbaar is dat niet goed genoeg. Als Paul de auto mee wilde hebben, moesten we verplicht nog een verzekering erbij nemen van 17 dollar per dag, mag je de staat niet uit en mag je niet meer dan 100 mijl per dag rijden, en dit is alleen omdat je buitenlander bent, wat een discriminatie ;) daarna nog snel bij een ander bedrijf geboekt, maar weer hetzelfde verhaal, dus hebben we alles gecanceld.

Morgen gaan we weer een poging wagen, nu weer een ander bedrijf, en Jan heeft het geboekt, met Paul als 2e bestuurder. Want anders krijg je nooit je auto mee, tenzij je dus gewoon extra betaald, wat niemand wil natuurlijk... (Dus pa en ma, even met Jan checken over de auto, want dit gaat bij jullie anders ook gebeuren, zonde van je tijd).

Daarna rijden we door naar Flagstaff, waar we overnachten om vervolgens donderdag een dag in de Grand Canyon door te brengen. Wij gaan nu slapen, dan zijn we morgen helemaal van onze jetlag af =)

Xx

• 28 Augustus 2013 - 07:07

Reina:

was een gezellig dagje zo en als besluit een lekker etentje op the Grove bij La Piazza, allemaal voorafjes gegeten. goeie reis alvast en verder lezen we het wel....

• 28 Augustus 2013 - 12:19

Ger:

Hey,
    Wat een gedoe met de auto. Volgens mij hebben wij dat niet. Maar gaan dit zeker vooraf nog even checken.
    Heerlijk dat zwembad. Veel plezier en rij voorzichtig

xxx.

• 28 Augustus 2013 - 12:22

Bruina Cieraad.:

Vervelend zo,n eerste dag, met de problemen met de auto.
    Maar ja daar leer je ook van, het was ook jullie eerste keer een auto huren bij jan en reina.
    Is het in elke staat verschillend?
    Ga morgen maar lekker op reis richting Flagstaff, en de Grand Canyon, veel plezier/
    Ma