Gananoque - Reisverslag uit Gananoque, Canada van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu Gananoque - Reisverslag uit Gananoque, Canada van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

Gananoque

Blijf op de hoogte en volg Marijke

31 Augustus 2012 | Canada, Gananoque

Vandaag met regen Montréal verlaten en onderweg was het niet veel beter. Om 11 uur hadden we een boottocht bij ''the thousand islands''. We wisten niet echt wat we ervan moesten verwachten maar op elk eiland staat wel een mooi huis of stukje geschiedenis. We zijn ook in Amerikaanse wateren geweest vandaag. Er is een eilandje waar een huis op canadeze grond stond en met de kleinste internationale brug (10 meter) kunnen de bewoners naar het andere eilandje op Amerikaanse grond. Verder was er nog een super mooi kasteelachtig huis wat een man ooit liet bouwen voor z'n vrouw, en wat verder op het water een huisje voor z'n schoonmoeder die niet kon zwemmen ;).

In de middag zijn we verder gereden naar het hotel. Er is hier in de buurt niet veel te doen, dus hebben we wat rondgereden, hertjes gespot, en boodschappen gedaan voor onze bbq.

Morgen naar Toronto, waar we veel zin in hebben.

xx

• 01 September 2012 - 03:35

Jan:

Een geweldige trip. Het is erg mooi om het achter land van Canada te zien, de rust, de natuur. Dat is iets wat je in Nederland Niet meer vind. Toronto is een geweldige stad, toen ik begon te reizen was Toronto de eerste stad in noord amerika waar ik was, ik Ben ER nog Veel geweest. Zorg ervoor dat je langs de lakefront gaan en ook in Eaton center, de grootste ondergrondse mall in noord amerika. Verder een gede reis.

• 01 September 2012 - 04:20

Reina:

Hi Paul en Marijke,
    weer mooie foto's. 'leuk' verhaal van die schoonmoeder ;-)
    Toronto is inderdaad een mooie stad, geniet ervan.
    wij zijn ons aan het 'voorbereiden' voor ons weekje NL, hier in LA is het HOT !!, maar als ik de verhalen lees over het weer in NL, gaan we weer alleen genieten van het bezoek aan de familie ;-) ook leuk.
    geniet lekker verder, groetjes R

• 01 September 2012 - 09:17

Bruina Cieraad.:

Hoi paul en marijke,
    Leuke foto,s en wat een rust daar, het schoonmoeder eiland lijkt mij toch niks hoor!!
    Geniet maar van de omgeving, en morgen in toronto, volg de adviezen van oom jan maar op.
    Groetjes Bruina.

• 01 September 2012 - 14:04

Remon:

HE broertje, hoe gaat het met jullie. Mooie foto's hoor. Ik heb natuurlijk al een schoonmoeder eiland. alleen heet die Cuba.

PS . ik zou wel wat aan die witte benen doen.

Groetjes,
    Remon

• 01 September 2012 - 22:20

Mark & Susanne :

Hoi Paul en Marijke,

Leuk om te lezen en zien hoe jullie het daar hebben. Veel plezier in Toronto! Wij vonden
    het er echt te gek!

groeten,
    Susanne en Mark

Ps. Een eigen eiland voor je schoonmoeder in Canada, wat een inspirerend idee :-)