Relaxen @ Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu Relaxen @ Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

Relaxen @ Miami Beach

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

03 September 2011 | Verenigde Staten, Miami Beach

Hi,

Vandaag een kort berichtje. We hebben eigenlijk alleen maar de moeite genomen om naar het strand te lopen, wat we vanaf onze kamer al kunnen zien. En in de middag lekker bij het zwembad gelegen. :D En al heerlijk bijgekleurd, ondanks bewolking.

We zijn nu net terug van het restaurantje waar we hebben gegeten. Er is nu een tropische bui... wat denk ik nog wel even gaat duren. De straten staan al blank.

Wat ons opvalt hier in Miami Beach dat mensen graag gezien willen worden. Overal staan dure auto's, jongens lopen allemaal zonder shirt. Meiden gillen, rennen en schreeuwen om aandacht en lopen er 'goedkoop' bij.

Morgen gaan we de huurauto ophalen & beginnen we met onze trip met als eerste stop voor 2 nachtjes:
Key West

Byebye

• 04 September 2011 - 02:15

Reina:

hallo Marijke en Paul,
    je beschrijft Miami goed, het is een beetje wilde stad met de mensen van daar!! komt door de zuid-amerikaanse invloed. ook wij hebben daar die tropische buiten gehad, ook in Azie, maar het blijft evengoed warm, he.
    je weet dat het maandag LaborDay is, onofficieel afscheid van de zomer, altijd de 1ste maandag van sept. Terug naar werk en school !!
    emigreren: ja, leuk voor de familie een vakantie adresje en voor ons familie dichterbij en tegenwoordig met de comminicatie/computer/telefoon bijna voor niets, lukt het allemaal wel ;-))
    toen wij bijna 18 jaar geleden hier begonnen, was het bellen $1,50 per minuut, nu voor niets.

fijne tijd op Key West.

• 04 September 2011 - 03:31

Jan:

Zitten jullie op South Beach ?

• 04 September 2011 - 08:04

Coen:

Leuke tuin bij het hotel.

Veel plezier met de autotrip naar Key West. Emigreren naar Miami is prima Marijke. Ik heb daar niet veel ruimte nodig en de afstand naar zee is acceptabel.
    groetjes,

Papa

• 04 September 2011 - 08:04

Talisa:

You're in miami B... ;)
    Super leuk allemaal genier er nog van& rij voorzichtig!!

• 04 September 2011 - 09:10

Bruina.:

Prachtig hotel en mooi groen, maar daar heb ju ook regen voor nodig, anders raken jullie zo aan de zon gewend, want hier was het een dag mooi.
    Geniet maar lekker hoor, en voorzichtig met rijden, het zal wel veel drukker en hectische zijn dan aan de westkust.
    Groetjes Ma