Tampa 'the American way'. - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu Tampa 'the American way'. - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

Tampa 'the American way'.

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

10 September 2011 | Verenigde Staten, Tampa

Vanochtend hebben we heerlijk uitgeslapen tot half 9, haha, is voor ons deze vakantie laat. We hebben ons vandaag een beetje als amerikaan gedragen... en dan bedoelen we qua eten, :). Wat begon met een ontbijt met eieren en spek en pannenkoeken.

We hadden onze dag al redelijk ingedeeld. Dus na het ontbijt gingen we eerst op weg naar de stranden. We zijn eerst naar clearwater beach geweest en later naar honeymoon island. We wilden nog naar caladesi island gaan met de ferry, maar het was helemaal geen lekker weer vanochtend. Alleen maar regen en onweer en af en toe kwam de zon door. Daarbij was de temperatuur gewoon 25 graden. De stranden waren echt wel mooi, maar het weer maakte het een beetje somber.

In de middag zijn we richting Downtown Tampa gereden. En hebben we echt 'amerikaans' geluncht bij hooters. Dat was de enige plek waar het vandaag druk was, overal was het stil. We wilden met een boottocht mee om dolfijnen te spotten in de baai en andere dieren, maar die gingen vandaag niet.

De lucht begon na 3en aardig op te klaren dus besloten we om naar het hotel te gaan om lekker te relaxen bij het zwembad en het stukje strand wat we daar hebben. Onderweg kwamen we tegen waar vooral paul al de hele vakantie naar zocht: Krispy Kreme Doughnuts! & kijk even op de foto hoe gelukkig hij ermee is :D.

We zijn nu net klaar met eten bij het restaurant naast het hotel, een visrestaurant. Er was live muziek en een mooi uitzicht over de zee.

Morgen rijden we naar Orlando. Waar we 2 nachten slapen om daar naar Disney World te gaan :D

xx Slaap lekker

• 11 September 2011 - 03:45

Jan:

Even tellen...... 12 doughnuts dat is dus 12 kilo extra gewicht.... Ofwel 24 uur rennen om het weer kwijt te raken. Hou het rustig morgen, heel amerika herdenkt 11september.....

• 11 September 2011 - 03:57

Reina:

wat is dat toch vreemd hier met uitslapen, he. als we gasten hebben, die normaal langer slapen in NL, zijn ze hier ook vroeger wakker. je weet het zelf.
    Clearwater ...mooi, jammer van de regen. kreeg een mailtje van Kitty: noodweer in Brabant !!
    oh Paul..doughnuts !!!
    goeie reis naar Orlando. pas op 9/11 !!
    vele vlaggen hier, erg indrukwekkend...

• 11 September 2011 - 08:05

Coen En Ger:

Hallo vakantiegangers.

Goede reis naar Orlando en alvast veel plezier in Disney. Leuke foto van jullie (zonder zonnebril). Hebben jullie die donuts uit lopen delen of allemaal zelf naar binnen gewerkt?
    O ja en voordat we het vergeten, Honeymoon Island!!!!!
    Klinkt goed, maar..............

gr. papa en mama

• 11 September 2011 - 09:34

Bruina:

Hoi paul en marijke,
    Jammer van de donuts, je was zo goed op weg met lijnen, kan je weer op nieuw beginnen.
    Wie was die filmster in het zwembad met hoed op?
    Hier zijn ze al druk bezig met herdenken van 9/11, zal daar nog erger zijn.
    Veel plezier in Orlando, Dinseyworld.
    Jullie laatste week is begonnen.

• 11 September 2011 - 15:24

Reina:

9/11..we hebben de TV vroeg aangezet vanmorgen, 6x stilte als herdenking bij het invliegen (4x) en 2x in elkaar storten.
    ik vind het monument op Ground Zero heel mooi, vooral hoe het water ook neer(in)stort. we gaan er zeker een keer heen.

we lezen later vandaag wel over jullie mooie rit en verblijf in Orlando, geniet nog lekker verder...