Miami --> Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu Miami --> Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

Miami --> Key West

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

04 September 2011 | Verenigde Staten, Key West

Vanochtend vroeg zijn we vertrokken vanuit Miami Beach. Het hotel was echt super! Maar wij vinden Miami niet echt onze stad. Nu we in Key West zijn voelen we ons veel meer thuis :D

Op Miami int. Airport mochten we uit een paar rijen zelf een auto uitzoeken, dus dat was prima geregeld. We wilden een tomtom gaan huren maar er 1 kopen is goedkoper. Maar we denken dat we allebei goed genoeg kunnen kaartlezen om overal te kunnen komen. Dat is vandaag in ieder geval gelukt.

Het was best nog wel lang rijden naar Key West. Vooral door drukte op de weg en de snelheid wat je mocht rijden. Om 2 uur waren we bij ons hotel. En we hebben echt een super grote suite, we hebben een kamer over als iemand zich geroepen voelt.

We gingen nog even zwemmen vanmiddag, en raakten we aan de klets met een medewerker van de bar. Die had ons even verteld waar we het beste konden gaan eten etc. Natuurlijk hebben we haar advies opgevolgd, en hebben we heerlijk cubaans gegeten. :D

Voor morgen weten we nog niet zeker wat we precies gaan doen. We staan op een standby list om mee te gaan met zo'n watervliegtuig naar de dry tortugas, kleine kans dat dat gaat lukken. En anders gaan we iets anders zoeken, boottochtje of snorkelen, zoiets. We vermaken ons wel, no worries.

Groetjes uit een zonnig Key West

xxx

• 05 September 2011 - 03:16

Jan:

Lekker dat je nu mag drinken..... :-)

Ja is een Lange rit vanuit Miami......

• 05 September 2011 - 03:20

Reina:

ja, ik weet het nog, het is een lange rit tot het einde van Key-west, waar je het dichtste bij Cuba bent. wij deden de rit toendertijd op 1 dag, terug naar Miami.
    Miami is onze stad ook niet.
    vond je de mojito lekker?
    grote auto hebben jullie, mooi.

happy Labor Day voor maandag xxx

• 05 September 2011 - 06:12

Ger:

Hey jullie,

Het ziet er echt fantastisch uit. Als je toch een kamer over hebt, de koffers zijn zo gepakt.................
    Misschien gaan we onze bestemming van januari wel veranderen als ik deze foto's zo zie.

xxxx mam

• 05 September 2011 - 14:22

Bruina.:

Hoi marijke en paul,
    Als je toch een kamer over hebt, kunnen wij wel even langs komen, want hier regent het weer, en je ouders gaan toch naar amsterdam, dus dat komt wel goed uit.Mooie auto en mooi strand.Geniet maar.

• 05 September 2011 - 17:36

Coen:

Mooie bak. Kan de Seat er mooi uit toch? Leuk huisje ook trouwens. Maar goed, zoals Bruina al zegt, wij gaan naar A'dam. Althans als het niet gaat vriezen. Veel plezier en als je gaat vliegen een goede vlucht of snorkel ze. Best een verschil trouwens. Doei. Papa. xxxx