From NYC to Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu From NYC to Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

From NYC to Miami

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

02 September 2011 | Verenigde Staten, Miami Beach

Hoi allemaal!

Ten eerste zijn we veilig aangekomen in Miami!:D & Gaan we tot nu toe emigreren naar NYC. Maar wie weet brengt Florida ons op andere ideeen. ;)

Vanmiddag zijn we met de metro terug naar de luchthaven gegaan. Dat ging allemaal goed, alleen jammer dat je (bijna altijd) stations hebt waar geen roltrappen of liften zijn. Vooral met koffers een leuke uitdaging. We hoeven hier dus niet meer naar de fitness.

Na een korte vlucht van iets meer dan 2 uurtjes kwamen we aan op Fort Lauderdale. Met de shuttlebus zijn we naar ons hotel gebracht, wat toch nog een uur duurde inclusief files. Bij het inchecken raakten we aan de praat met de receptionist en van het een kwam het ander en kregen we een upgrade naar een kamer met uitzicht over de tuinen & zwembaden. De kamer zelf is echt heel knus en gezellig.

Mijn koffer wordt met elke vlucht steeds lelijker, en ik had al m'n twijfels of het in goede staat zou aankomen, aangezien ik in NY erop moest gaan zitten om de sloten dicht te krijgen. Blijkbaar was dit wel goed gegaan, alleen was het oorlog in mijn toilettas. Shampoo, parfum & alle andere vloeistoffen en flesjes zijn misvormd of gedeeltelijk leeggezogen. Helaas, :(.

Later hebben we even wat gegeten op Ocean Drive & zijn we aan het bedenken wat we morgen gaan doen. Oh, we hebben nagedacht! Zon, zee & strand :)

xx

• 03 September 2011 - 03:30

Reina:

welcome in Miami. weer heel anders als NYC.
    ik heb inmiddels al jullie foto's bekeken en bekende plekjes gezien, altijd leuk.
    geniet lekker van je rust aan strand en zee met zon, heerlijk.
    doeiiii, Reina

• 03 September 2011 - 03:31

Jan:

Ik krijg toch bijna medelijden met jullie...... Shouwen met de koffers......upgrade in hotel....... Leuk te horen dat jullie zo genie ten. Ok spell check op iPad drives me crazy !!!
    Wij gaan morgen ook lekker naar het stand en den ken even Niet Aan de regen in Nederland :-)

• 03 September 2011 - 05:44

Maarten:

Hoi Paul en Marijke,

Goed om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen in Miami. Geniet van jullie strand dag.
    Veel plezier verder!

Groetjes, Maarten

• 03 September 2011 - 08:15

Bruina:

Hoi paul en marijke,
    Eindelijk jullie verslag, fijn om het te volgen.Geniet van het mooie weer daar.
    Kom toch maar terug naar amsterdam, is dichterbij.
    Groetjes ma.

• 03 September 2011 - 12:00

Thomas:

Hey Marijke&Paul,

Mooi dat jullie goed aangekomen zijn. Geniet van het lekkere weer en het strand. Paul kennende zullen jullie vast ook nog wel naar little havana gaan.

Geniet ervan!

Groetjes uit een zonnig nederland!

• 03 September 2011 - 15:34

Ger:

Hey meisje,

Emigreren dat kan echt niet, of je moet me meenemen :).
    Gelukkig weer veilig aangekomen, beter je koffer door de war dan jullie .......
    Hier is het ook weer een dag zomer 28 graden, dus wij genieten ook.

En stuur je wel een foto van de everglades met krokodillen?

xxx mam