Laatste dag in NYC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu Laatste dag in NYC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

Laatste dag in NYC

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

01 September 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Onze laatste dag in NYC hebben we lekker relaxed gehouden. We hebben niet veel gelopen maar vooral de metro of taxi gepakt aangezien we geen voeten, rug & benen meer over hebben. We hebben echt heeeeel veeeel gelopen afgelopen dagen.

We zijn eerst naar Central Park geweest en hebben daar lekker ontbeten. En toch even een klein stukje gewandeld, want het is er echt mooi. Later zijn we verder gelopen naar 5th Avenue.

In de middag zijn we naar Grand central station gegaan om bij de oyster bar te lunchen, erg grappig dat dit op een station zit. Heerlijke oester gegeten. :D

Het was vandaag gelukkig iets minder warm dan de rest van de week. Wat toch wel lekker is. Vanaf het station hebben we de taxi gepakt naar United Nations, hier konden we even binnen kijken maar we hebben geen tour gedaan. Op de terug weg hebben we ons laten afzetten bij Bryant park, dat is echt heel vriendelijk gemaakt. Je kan er een boek, tijdschrift of krant pakken en dan kun je lekker op het terras gaan zitten, wat we ook hebben gedaan. :D

Onze laaste avond hier hebben we afgesloten met heerlijk italiaans eten in little italy.

Morgenmiddag vertrekken we uit NYC & vliegen we naar Miami. Waar we rond 6 uur lokale tijd zullen aankomen.

Groetjes uit NYC

• 02 September 2011 - 02:54

Jan:

Veel plezier in Miami, hopelijk gaat de hurricane aan jullie voorbij....

• 02 September 2011 - 04:09

Reina:

ik zat al op je mailtje te wachten en wilde net antwoorden, toen Jan met onze vakantiefilm begon.

In Central Park wandelen, gezellig. italiaans eten, altijd lekker. dat was NYC, leuk he.
    goeie reis naar Miami en we kijken uit naar de volgende belevenissen.

• 02 September 2011 - 07:29

Coen:

Mooie foto's. Ook leuk dat flesje Heineken in beeld en Paul het mag gezegd worden je benen beginnen al aardig bij te kleuren. Goede vlucht naar Miami en geniet van alles. Overigens wordt het hier dit weekend even zomer, zodat daarna de herfst definitief kan beginnen.
    Tot horens,

Coen

• 02 September 2011 - 11:38

Maarten:

Hai Marijke en Paul,

Leuke reisverslagen om te lezen, het klinkt allemaal heel erg leuk! Mooie foto met Marijke in het CP en de wolkenkrabbers van NYC op de achtergrond.
    Het is in Nederland voor 1 dag eindelijk lekker weer met zon en zo'n 24 graden.
    Ik kijk uit naar jullie volgende verhalen!

Veel plezier in Miami.

Groetjes uit HC