Page - Panguitch - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu Page - Panguitch - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

Page - Panguitch

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

31 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Panguitch

Daar zijn we dan, in Panguitch, het plan was om vandaag Bryce Canyon te gaan verkennen, maar het liep allemaal iets anders dan gepland.

Paul voelde zich gisteren niet zo geweldig, last van z'n buik, vermoeid e.c. Maar in de avond kreeg Paul echt hele erge buikpijn, dus zijn we naar de eerste hulp gegaan. Om een lang verhaal maar even kort te houden, het gaat weer een stukje beter nu, genoeg medicijnen voor de komende dagen, en even uitkijken met wat we eten en drinken.

We lagen dus vanochtend pas om 5 uur in bed en om 11 uur moesten we alweer uit checken, dat was een kort nachtje. Vanmiddag zijn we aangekomen hier in Panguitch, echt een dorp waar helemaal niks te beleven is, dus we gaan nu ook gewoon slapen. We blijven hier 2 nachten, dus we kunnen morgen alsnog naar Bryce Canyon :) wat hier vlakbij is.

Slaap lekker

• 01 September 2013 - 05:04

Reina:

nogmaals het beste ermee, doe maar rustig aan, zodat jullie gauw weer verder kunnen genieten. liefs en beterschap van ons (ook bedankt voor je mailtjes xx)

• 01 September 2013 - 05:13

Reina:

hopelijk slapen jullie lekker vannacht ;-)

• 01 September 2013 - 07:41

Bruina Cieraad.:

Vervelend deze onderbreking.
    Hopelijk knapt Paul gauw weer op, slaap doet wonderen.
    Regelmatig eten en drinken.
    Hopelijk kunnen jullie nog genieten van de Bryce Canyon.
    Sterkte en slaap ze.

• 01 September 2013 - 08:19

Ger:

Fijn dat het weer beter gaat. Toch wel schrikken als het om gezondheid gaat.
    Doen jullie rustig aan, lekker genieten en we zien de foto's van Bryce wel langskomen.

xxx

• 01 September 2013 - 08:22

Maarten :

Balen zeg! Doe rustig aan, veel plezier in Bryce Canyon.

• 01 September 2013 - 11:09

Mark:

Zal je altijd zien.. Het hele jaar geen dag ziek, ben je op een van de mooiste plekken van de VS, kan je naar de eerste hulp! Beterschap! Hopelijk herstel je snel en kunnen jullie nog even genieten van Bryce!

Gr. uit Hoorn