San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

San Diego

Blijf op de hoogte en volg Marijke

12 September 2013 | Verenigde Staten, San Diego

Gisteren zijn we na het ontbijt richting het vliegveld gereden in Honolulu. Om 1 uur in de middag vertrokken we, en met het tijdverschil en de reis waren we om 21.15 weer terug in los Angeles. En dan ga je om 11 uur naar bed, maarja, slapen lukte mij niet echt, paul lag wel te snurken naast me.

Vanochtend zijn we op ons laatste uitje gegaan, naar San Diego, samen met Jan en Reina. Via highway 1 kwamen we eerst langs Newport Beach, een dure omgeving met onder andere een Ferrari, Maserati en Bentley dealer, maar ach.. daar hoeven we niet te stoppen als je al in een gloednieuwe Jaguar 5.0-liter V8 510 Supercharged-benzinemotor rijdt, toch Jan? Daarna wilde Paul nog graag even shoppen bij Ralph Lauren. En we kwamen toevallig langs een outlet center in Carlsbad. En zoals elke keer in Amerika heeft hij weer 3 mooie polo's gehaald. We hebben ook meteen geluncht bij Ruby's. Voor ons weer een nieuwe keten, en lekker Amerikaans, hamburger met friet ;). Vervolgens was de volgende stop la Jolla. Hier vind je ook weer grote villa’s, dure winkels en boetiekjes, en een mooi uitzicht op het strand waar de zeeleeuwen te vinden zijn. Via de San Diego-Coronado Bridge zijn we eerst naar Coronado gereden. Dit is een eiland die je een mooi uitzicht over de stad geeft en de 3407 meter lange brug is met San Diego verbonden. Sommige Amerikanen hebben hun twijfels over deze 44-jarige oude brug.. Maar wij zijn er veilig over gekomen..

Aan het einde van de middag hebben we ingecheckt in ons hotel, erg centraal in de stad, en zijn we nog even naar het vliegdekschip USS Midway gelopen die hier vlakbij ligt. Dit schip heeft vanaf 1945 tot 1992 gediend. Vanavond hebben we in het gaslamp district gegeten, wat ons een beetje aan San Francisco doet denken, erg gezellig. Morgenochtend gaan we weer terug naar LA via het wijngebied temecula.

Vandaag even geen foto's, zijn het kabeltje vergeten mee te nemen =) morgen zal ik foto's uploaden.

Xx

• 13 September 2013 - 15:42

Coen:

Hallo daar. Jullie hebben het vast naar je zin. En wat schrijf jij een mooie verhalen Marijke. De foto's houden we wel te goed. Nou nog veel plezier de laatste dagen. We hebben nog wel even contact hoorde ik van Thomas. Groeten aan allen.

Coen