Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

04 September 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag was echt een heerlijk ontspannende dag. Lekker wakker worden, zonnewering omhoog, naar buiten kijken en ondertussen klaarmaken voor een dagje bij het zwembad ;) lekker luieren. Er zijn iets van 5 zwembaden hier, maar wij gingen net zoals gisteren bij de lazy river liggen, lekker met je opblaasbare band rondjes dobberen in het water. Rond 1 uur werd het toch wat te warm en zijn we even wat hotels door gaan lopen, New York New York, Luxor, Excalibur en Mandalay Bay. En we hebben geluncht in ons hotel bij het buffet, dat was echt heel goed. Daarna heeft Paul eindelijk weer z'n krispy Kreme donuts gevonden, dat is altijd een prioriteit als we naar Amerika gaan.

Na de lunch weer lekker bij het zwembad gehangen, en om 7 uur hadden we een show geboekt. KA van cirque du soleil. We hadden allebei nog nooit zo'n show gezien, maar het was echt gaaf! En best spannend, al die mensen die het lef hebben om (soms zonder zekering) door de lucht te vliegen, echt knap. Je moet in ieder geval veel vertrouwen in je collega's hebben om een goede show neer te zetten. Er mochten hier geen foto's gemaakt worden dus voor een indruk van de show kunnen jullie even Google gebruiken.

Na de show zijn we naar het oude centrum van Vegas geweest, op fremont street. Wij waren hier nog nooit geweest maar het was best geinig om te zien, wel echt heel druk. We hebben nog even wat kleins gegeten hier en met de taxi weer de strip op gegaan. En vanaf het Mirage teruggelopen via caesars palace (even een tussenstop bij victoria secrets), daarna het Bellagio en met de tram naar monte Carlo en dan nu weer lekker in onze kamer, het voelt al bijna als thuis, hihi.

Nu lekker slapen, morgenochtend weer door naar het zwembad, en in de middag komen Jan en Reina ons opzoeken hier, gezellig.

Ohja, we gokken tussendoor ook wel wat.. Vandaag 5 dollar gewonnen :))

Slaap lekker

• 05 September 2013 - 09:53

Mark:

Klinkt allemaal behoorlijk ontspannen! Lekker!
    Goede verdeling trouwens: Paul naar Krispy Kreme Donuts en Marijke naar Victoria Secrets, al heb ik het idee dat Paul twee keer aan het langste eind trekt in dit geval ;-)

Veel plezier nog!

• 05 September 2013 - 10:49

Ger:

Klinkt allemaal heerlijk. Die donuts moeten wij ook maar eens gaan proeven geloof ik.
    Tot gauw op Houston ?:)
    xxx

• 05 September 2013 - 16:37

Jan:

lekkere dag zie ik wel. Wij verwachten rond 1.30 aan te komen in het MGM, zal je wel bellen of teksten

• 05 September 2013 - 16:59

Reina:

jullie hebben gelijk lekker te luieren bij het zwembad en 's middags in de koelte. die shows zijn inderdaad geweldig en de oude stad ook leuk om te zien.
    en nog wat gewonnen ook !!
    dit keer kijk ik uit naar de airco ;-) zowel hier als in Vegas is het behoorlijk warm. tot vanmiddag, gezellig xx