Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

03 September 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Daar zijn we dan, Las Vegas. Het was maar een kort ritje vandaag, dus we waren ook al vroeg in Vegas. We zijn eerst met de auto over de strip gereden en langs de wereld beroemde gold & silver pawn shop geweest. Dit is het pandjeshuis van de familie Harrison, waar de realityserie Pawn Stars wordt opgenomen. In NL kijken we altijd naar dat programma, dus dat is wel grappig om te zien. Daarna hebben we de auto ingeleverd en zijn we naar ons hotel gegaan, MGM Grand. Hier hebben we een suite met een geweldig uitzicht over de strip, met dank aan een hele aardige man bij de receptie. Want niet alle suites hebben dit uitzicht.

Nadat we alles gezien hadden in de kamer zijn we het hotel maar even gaan verkennen, even wat gegeten en de rest van de middag bij het zwembad gelegen. Daarna even geslapen en de jacuzzi getest en toen was het tijd om de strip op te gaan.

Paul had een limousine geboekt die je een uur lang rondrijd waar je ook wilt.. Dus dat was echt super gaaf! Lekker over de strip, het oude centrum en weer terug, waar we bij Paris werden afgezet. We hebben gegeten bij mon ami gabi, een Franse bistro waar we 3 jaar geleden ook hadden gegeten, met uitzicht over de Bellagio fonteinen. Daarna naar het hotel gewandeld, en nu lekker vanuit ons bed liggen kijken naar de verlichte strip die Las Vegas mooi maakt, tot dat onze oogjes dichtvallen ;)

Slaap lekker.

• 04 September 2013 - 08:29

Bruina Cieraad.:

Bekend terrein voor ons.
    Super groot hotel he.
    Prachtige suite hebben jullie met uitzicht op de strip.
    Geniet er maar lekker van.
    P.S. Oma vondt het super dat ze je in Amerika had gebelld!!

• 04 September 2013 - 16:08

Jan:

Mooie kamer en gezellig uit. Gaan we donderdag ook nog naar Mon Ami Gabi ?

• 04 September 2013 - 16:35

Reina:

ja, dit keer waren jullie natuurlijk later vanuit Las Vegas:
    WHAT HAPPENS IN VEGAS, STYS IN VEGAS !!
    leuk van de Pawn Shop en de limousine, de rets komt ons ook bekend voor.
    met Aie hadden we ook beiden zo'n kamer, toch leuk dat ze dat heeft meegemaakt.

veel plezier vandaag en stay cool. donderdagmorgen vertrekken we rond 9 uur

• 04 September 2013 - 17:48

Paul:

Tuurlijk gaan we morgen weer naar Mon Ami Gabi,

• 04 September 2013 - 20:33

Coen:

Hee jongelui,
    leuke auto, leuk hotel, alles leuk zo te zien. Ga je de Seat nu eindelijk inruilen??
    Veel plezier daar en mon ami gabi staat ook op ons lijstje.
    Stuur je er een foto van morgen??

groeten, ook aan Jan en Reina en we lezen het wel weer morgen.

Coen