Amsterdam - Houston - Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu Amsterdam - Houston - Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

Amsterdam - Houston - Los Angeles

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

26 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag ging om 6 uur de wekker, een uur later zijn we vertrokken naar Schiphol. We hadden al comfort plus geboekt & we mochten bij het inchecken gratis nog een rij naar voren, zodat we achter de business-class zaten, lekker veel ruimte en lekker met z'n 2en zitten. Na iets meer dan 10 uur vliegen kwamen we aan in Houston. Hier zijn we door de immigratie/douane gegaan, wat heel snel ging, en 2 uur later zijn we verder gevlogen naar Los Angeles (3 uurtjes nog). In LA werden we opgewacht door Jan en Reina, hebben we thuis lekker gegeten en nu beginnen onze oogjes wel dicht te vallen, we zijn ondertussen alweer 24 uur op. Morgen blijven we hier in de buurt, even lekker uitrusten en zwemmen :)) goed begin van de vakantie.

Liefs ons xx

• 27 Augustus 2013 - 06:24

Reina:

welcome in LA: 9.20 pm, het is al stil, dus ze zullen misschien al slapen. weer gezellig bezoek te hebben en lekker met z'n vieren pasta gegeten, wat we meest maken als iemand aankomt, niet te zwaar, omdat je toch wel moe bent. jullie bedankt voor alle lekkere spullen, die we kregen xx

• 27 Augustus 2013 - 12:34

Bruina Cieraad.:

Paul en Marijke,
    Gelukkig goed aangekomen in LA.
    Vast kunnen slapen in het vliegtuig!!
    Ga uitgerust van jullie vakantie genieten.
    Zoals je ziet kan ik het lezen!!
    Groetjes Bruina.

• 27 Augustus 2013 - 18:33

Maarten Van Zadelhoff:

Mooi dat jullie een goede vlucht hebben gehad. Veel plezier morgen!

• 27 Augustus 2013 - 20:34

Coen:

fijne dag gewenst. Zojuist een cabernet-sauvignon van Robert Mondavi geopend op jullie vakantie. (haha. veel plezier en groeten van je (schoon)vader.