Amsterdam - Toronto - Niagara Falls - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu Amsterdam - Toronto - Niagara Falls - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

Amsterdam - Toronto - Niagara Falls

Blijf op de hoogte en volg Marijke

23 Augustus 2012 | Canada, Niagara Falls

Na een onrustige nacht (ik ben altijd een beetje zenuwachtig denk ik) zijn we in alle vroegte weggebracht naar Schiphol, om daar vervolgens een heerlijk te ontbijten. Na een goede vlucht van bijna 8 uur zijn we nu in Canada.

Eenmaal geland op Toronto hebben we het reisritme weer te pakken :) Paul gaat geld wisselen en ondertussen heb ik de koffers gehaald, om vervolgens de auto op te halen. Natuurlijk hebben wij het geluk dat we weer best een luxere auto krijgen dan de planning :)).

Het was ongeveer anderhalf uur rijden naar ons hotel bij de Niagara Falls. Na het inchecken zijn we meteen naar de watervallen geweest. Wauw! wat is dat mooi. Rondom is het een massatoerisme, met alle gekkigheid wat eromheen is gebouwd, maar toch indrukwekkend. Nog even naar de overkant gezwaaid naar USA.

Na wat gedronken en gegeten te hebben zitten we nu op onze kamer, en we kunnen onze ogen niet meer open houden, dus we gaan lekker slapen en morgen nog een dag hier bij de falls.

Groetjes

• 24 Augustus 2012 - 07:03

Ger:

Goedemrgen jongelui, dat ziet er fantastisch uit. Nodigt uit om in te zwemmen.
    Inderdaad weer een mooie auto. En leuke foto van jullie twee.
    Ik ga nu aan het werk:(.

xxx mam

• 24 Augustus 2012 - 08:46

Coen:

Hallo Paul en |Marijke,
    Heel veel plezier de komende dag bij de watervallen. Toch net weer anders dan die bij ons in de buurt. Mooie bak trouwens. groetjes Coen.

• 24 Augustus 2012 - 08:53

Bruina Cieraad.:

Hallo marijke en paul,
    Gek idee he, brengen we jullie s morgens naar schiphol, zit je dezelfde dag bij de niagara watervallen, ziet er indrukwekkend uit de watervallen.Te gekke bak, die auto.
    Veel plezier vandaag. gr.bruina.

• 24 Augustus 2012 - 12:09

Maarten:

haha vet mooie auto. Ziet er gaaf uit die watervallen. Veel plezier komende tijd!

Groeten,

Maarten

• 24 Augustus 2012 - 14:32

Oma Leusink:

Hoi Paul & Marijke,

Wat schitterend he die watervallen!! Wat zou ik dat graag in levende lijven willen zien. Jongelui, Geniet van jullie reis en ik hoop jullie weer in goede gezondheid terug te zien!

Oma Leusink

• 24 Augustus 2012 - 14:32

Thomas:

Ha Paul en Marijke,

Ziet er super gaaf uit!! en jullie konden geen normale auto vinden? Heel veel plezier nog daar in Canada!