Sanibel - Tampa - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu Sanibel - Tampa - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

Sanibel - Tampa

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

09 September 2011 | Verenigde Staten, Tampa

Hey,

Vanochtend na nog een een ontbijtje op het eiland zijn we gaan rijden richting tampa. Onderweg zijn we een paar keer gestopt. De eerste keer voor een outlet, waar paul geslaagd is voor 3 nieuwe polo's en een vest van ralph lauren, waar we al naar op zoek waren geweest. :D

& in de middag voor de lunch bij subway, tenminste een normaal broodje in plaats van alle fastfoodketens die we onderweg zijn tegengekomen. Later vlakbij tampa zijn we nog een keer gestopt om te shoppen, ik heb een nieuwe tas en paul een portemonnee.

Bij de laatste brug naar tampa begon het te regenen en later te onweren. hier is dat erg normaal. Het wordt hier ook de 'lightning capital' genoemd.

Toen het weer droog werd zijn we naar 'Ybor City' gereden. Dat is een historisch spaans/cubaans wijkje hier in Tampa. Waar vroeger de immigranten in de sigarenfabrieken werkten. Nu is het een gezellige straat met restaurants, clubs, cafe's met veel muziek en dans :D. Erg gezellig en we hebben hier heerlijk gegeten.

We gaan nu even bekijken wat we morgen allemaal gaan doen hier.

xx

• 10 September 2011 - 02:40

Reina:

Klinkt bekend, het shoppen bij een outlet !! en een lekker broodje Subway.
    ja, tropische regenbuien heb je meer in Florida als hier in LA, het is daarom hier ook niet zo vochtig en geen insekten.

Geniet lekker verder, we lezen het wel.
    groetjes J+R

• 10 September 2011 - 05:59

Maarten :

Hey Paul en Marijke,

Tampa klinkt leuk en gezellig! Geniet ervan!

Groet,

Maarten

• 10 September 2011 - 07:40

Talisa:

Hoi marijke & paul,
    Klinkt allemaal super leuk ben echt jaloers hoor ;)
    Geniet er nog maar van
    Dikke kus

• 10 September 2011 - 17:08

Ger:

Hey meisje,

Klinkt goed, alweer. Wij zijn nu in Amsterdam en vermaken ons prima. Het is monumentendag dus dat past wel bij ons. We zijn ook bijna monumenaal hahah.
    Veel plezier nog en ben benieuwd naar al jullie foto's

xxx mam

• 10 September 2011 - 18:19

Coen:

Jullie tuin ligt er weer netjes bij. Hoefde alleen maar te snoeien, te vegen en onkruid weg te halen. planten hadden nog genoeg water. Veel plezier daar en ben benieuwd naar al jullie ervaringen. Gaan we dit weekend vast horen. Nou doei en nog heel veel plezier.

Tuinman A'dam