Sanibel Island - Reisverslag uit Sanibel, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu Sanibel Island - Reisverslag uit Sanibel, Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

Sanibel Island

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

08 September 2011 | Verenigde Staten, Sanibel

Aloha,

Vandaag zijn we om 7:30 weggereden uit homestead om lekker vroeg in sanibel aan te komen. Onderweg gingen we dwars door de everglades en overal in het water lagen alligators in het water. Echt apart om te zien, de mensen die er wonen kijken er niet meer van op.

Om 11 uur waren we al bij ons motel. Toen we bij de receptie binnenkwamen was er niemand, je kon bellen naar een nummer van de eigenaar. We waren wel een beetje te vroeg maar we mochten achter de balie onze eigen sleutel pakken. Alle kamers waren trouwens gewoon al open, niks gaat op slot. Verder is het hier heel knus en er is een gezellige binnentuin met zwembad. Het is hier nu laagseizoen en wij zijn ook de enige vanavond die hier zijn. Nadat we de kamer hadden bekeken zijn we fietsen gaan huren (kregen we ook geen slot bij)en hebben we lekker over het eiland gefietst, en natuurlijk in de zee gezwommen. Aan het einde van de middag hebben we lekker gezwommen in het zwembad zijn we weer even naar de zee gefietst om schelpen te zoeken. Tussen 4 en 6 was het namelijk eb. We hebben geen grote schelpen gevonden, wel wat andere mooie.

Daarna hebben we lekker boodschappen gedaan, want je kan hier de bbq in de binnentuin gebruiken. Echt lekker om een keer zelf eten te kunnen maken. :D

Na het eten zijn we richting Captiva island gereden, dat is een eilandje verder. Voor een zons-ondergang, alleen werd het erg donker en begon het keihard te regenen, helaas. We vinden het best jammer dat we hier morgen weg moeten want het is echt mooi hier. Ohja, we hebben weer een groep dolfijnen gezien in de zee vandaag. :D

Morgen gaan we verder naar Tampa, daar blijven we 2 nachten.

xx

• 09 September 2011 - 02:14

Reina:

hallo daar,
    dat ziet er lekker uit, jammer dat je weg moet, maar Tampa is ook heel mooi.
    lekker zelf bbq-en.
    leuk dat jullie dolfijnen zagen, vervelend van de regenbui !!
    ook hier is het weer rustig, nu iedereen weer terug naar school en werk is, zoals gisteravond op the Grove en hier bij het zwembad ;-)
    goeie reis morgen en we horen het wel vandaar xxx

• 09 September 2011 - 06:42

Coen:

Hoi Paul en Marijke,

Ziet er mooi uit mensen. Mooie zee en strand en bbq. Mochten jullie nog gaan emigreren dan zou ik mij kunnen vinden in een plek als deze. En van die dolfijnen is helemaal geweldig.

Gisteravond naar Hans geweest, die jullie verhaal en foto's ook heeft gezien.

Wij gaan dit weekend ook fietsen in een stad waar de fiets wel dubbel op slot moet. Veel plezier de komende dagen en geniet er samen van.

gr. papa

• 09 September 2011 - 07:57

Bruina:

Hoi Paul en Marijke,
    Fijn dat jullie over het eiland konden fietsen, blijf je een beetje in het ritme van het fietsen.In amsterdam is alles nog oke.
    Een regenbuitje is niet erg bij jullie toch?
    Hier regend het al 2 weken.
    Veel plezier in Tampa.

• 09 September 2011 - 20:19

Jeroen:

Hey Paul en Marijke,

Wat ongelooflijk gaaf en leuk om te zien wat jullie samen allemaal weer aan het bekijken zijn. New York, Ground Zero, Key West en zelfs alligators. Wat mooi! New York is blijkbaar toch een plekje die ook wij gezien moeten hebben. Ik denk dat we nog wel een keer een reisconsult bij jullie boeken.
    Onzettend veel plezier nog. Wij gaan morgen weer lekker met de jongens naar de voetbal en morgenavond ook weer zelf eten maken, net als jullie. Fijne vakantie nog.

Groetjes Jeroen.

• 09 September 2011 - 20:42

Thomas:

Aloha!

3e keer dat je dolfijnen ziet!. Geluk of is dat normaal daar? In ieder geval ziet het er weer super uit daar. Waarschijnlijk lekker vlees gehaald voor de bbq.

Ik ben net terug van een slopende werkdag dus ik ga nu lekker slapen. Kijk uit naar jullie volgende verslag+foto's

Welterusten!