New York City - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu New York City - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marijke Zadelhoff - WaarBenJij.nu

New York City

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

29 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

New York!

We hebben vandaag een hele fijne vlucht gehad naar New York. We hadden via een bekende van KLM een upgrade voor de comfort zone gekregen. Dus we hebben heerlijk ruim kunnen zitten, en we hebben zelfs geslapen :)

Ruim een uur eerder dan de plannning kwamen we aan op JFK, waar we meteen door konden lopen naar immigratie, dat duurde dit keer maar 5 minuutjes. De bagage was wat alles ophield, we hadden al best vroeg ingecheckt dus onze koffers waren als laatst.

Vervolgens zijn we in de rij gaan staan voor de taxi. Dat duurde zo'n half uurtje. Maar het was het wachten waard.

Rond 6 uur waren we eindelijk in onze hotelkamer. En onze kamer heeft echt een super gaaf uitzicht over times square!!! :). We hadden ons snel even opgefrist en zijn we de stad in geweest, even wat rondgelopen en gegeten bij een leuk mexicaans restaurant.

& wij gaan nu nog even genieten van het uitzicht vanuit onze hotelkamer en lekker slapen.

Tot morgen!

• 30 Augustus 2011 - 02:02

Reina:

fijn te horen dat jullie goed zijn overgekomen. geniet er lekker van. NYC is een geweldige stad.
    jullie boffen, want zondag was JFK nog gesloten.
    groetjes uit LA

• 30 Augustus 2011 - 10:18

Monique:

Hallo,

Hele fijn vakantie!!

Geniet van het weer!! De voorspellingen bij jullie zien er goed uit!

Groetjes!!

• 30 Augustus 2011 - 12:02

Thomas:

Hey!

Mooi dat de vlucht goed is gegaan. Foto's zien er super uit.

Geniet er van

Groetjes!

• 30 Augustus 2011 - 13:34

Ger:

Ha meisje,

Gelukkig is alles toch nog goed gekomen. Het ziet er geweldig uit. Veel plezier daar

xxx